RSS

entah apa....

entah apa aku yg sebenarnya..... hingga tak lagi peduli dengan dunia ini apa jadinya... tak peduli apa yang mereka kata...tak pernah bertanya dan enggan menjawab.... entah jadi apa aku hingga kini.... hilang langkah bagai terpasung oleh hati...
dosakah aku bila tak lagi peduli???
menggantang angan-angan aku tentang dunia....


entah apa...
aku kini luluh lantak tak peduli....
entah....
apa masih aku yang dulu yang bersemayam dalam ragaku...
masihkah jiwa lama setia berteman dalam jasat..
perlahan tapi pasti aku tlah tak lagi peduli...
atau memang aku bukan sang peduli dari dahulunya hingga kini...


buat engkau...
para insan di sekelilingku...
iakah aku tak pernah pedulikan kau...
dari dulu hingga kini??atau memang...
aku bukan aku yang dulu???

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentar:

Post a Comment